Piotr Kucharuk

Osteopatia i fizjoterapia
Organizm zawsze dąży do zdrowia

Osteopata – leczenie kończyn

fizjoterapeuta sportowy Biała Podlaska

Reumatoidalne bóle stawów, ostrogi piętowe, bóle pourazowe, niesprawności po zwichnięciach lub zabiegach – to najczęstsze problemy ortopedyczne dotyczące kończyn. Ortopedia to szeroka dziedzina, podobnie jak osteopatia, zajmująca się wszystkimi powyższymi kwestiami. Jako osteopata, a także fizjoterapeuta, w swoim gabinecie w Białej Podlaskiej zajmuję się rozwiązywaniem wszystkich powyższych problemów. Terapia manualna, którą przeprowadzam, w szybkim tempie zapewnia ulgę w bólu, a także powrót do stanu zdrowia.

Osteopata Biała Podlaska – sprawne kończyny

Istnieją różne szkoły fizjoterapii. Specjaliści, którzy wybrali drogę osteopaty, działają holistycznie. Co to oznacza w praktyce? Rzecz w tym, iż kiedy spotykam się w gabinecie z pacjentem, nie poświęcam całej uwagi tylko i wyłącznie miejscu, w którym wystąpił uraz lub ból. W przypadku bólu kolan, ostróg piętowych, zaburzeń krążenia i w wielu innych sytuacjach problem jest bardziej złożony. Ciało człowieka to całość, a nogi czy ręce nie pozostają niezależne od kręgosłupa i innych części organizmu. Kluczem do uporania się z problemem jest zatem prawidłowa identyfikacja źródła kłopotów. Pierwszym krokiem jest więc diagnoza, a następnym ustalenie planu terapii manualnej. Kiedy już plan jest gotowy, rozpoczynam pracę z ciałem, aby przywrócić zdolność do regeneracji organizmu. Należy pamiętać, że osteopata stosuje różne metody, pośród których są też takie, wymagające powtórzenia. Tym samym efekt nie zawsze widoczny jest od razu. Jednak odrobina cierpliwości prowadzi do uzyskania stanu zdrowia.

Organizm człowieka posiada ogromne zdolności samoregeneracji. Oczywiście ortopedia, i jej wynalazki w postaci zabiegów operacyjnych, bywają czasami niezbędne. Jednak rehabilitacja w większości przypadków może się odbywać bez użycia żadnych urządzeń. Terapia manualna wystarcza, aby pobudzić organizm do regeneracji, po zabiegu czy urazie. Warunkiem uzyskania pożądanych rezultatów jest zastosowanie odpowiednich metod. Zapraszam do mojego gabinetu w Białej Podlaskiej, gdzie wykonuję terapię manualną jako osteopata i fizjoterapeuta.

Osteopata – terapia manualna i jej liczne zastosowania

Organizm człowieka to skomplikowany system zależnych od siebie układów. Terapia w wykonaniu osteopaty to jeden z  najlepszych sposobów na ulżenie w bólu oraz uporanie się z szeregiem problemów. Jako osteopata nie skupiam się tylko na miejscu bólu, lecz poszukuję źródła kłopotów. Fizjoterapeuta musi brać pod uwagę złożoność całego organizmu, aby być w stanie pomóc swojemu pacjentowi. Należy zdawać sobie sprawę, że ciało to całość, w którym zachodzi szereg zależności. Ortopedia i neurologia to dziedzina połączone ze sobą bliżej niż mogłoby się wydawać. Terapia w moim wykonaniu uwzględnia powyższe kwestie, co daje gwarancję efektywności i bezpieczeństwa. Działam jako dyplomowany osteopata osób dorosłych oraz osteopata dziecięcy. Problemy kobiet w ciąży, rehabilitacja pacjentów z dolegliwościami kręgosłupa, kończyn i głowy – to tylko część świadczonych przeze mnie usług. Zajmuję się również terapią sportowców. W swoim gabinecie w mieście Biała Podlaska stosuję między innymi terapię czaszkowo-krzyżową oraz wiele innych skutecznych metod osteopatycznych.

Osteopatia i Fizjoterapia

Oferta usługowa

• dyskopatia
  • rwa kulszowa
  • zespół przeciążeniowo-bólowy
  • ból kręgosłupa u kobiet w ciąży
  • choroba zwyrodnieniowa
  • mrowienia i drętwienia kończyn
  • bóle stawów
  • uczucie drętwienia rąk lub nóg
  • skręcenia, zwichnięcia lub zerwanie więzadła
  • ostroga piętowa
  • zaburzenia krążeniowe
  • urazy sportowe i stany pooperacyjne
  • migreny, bóle i zawroty głowy
  • szumy uszne
  • dysfunkcje stawów skroniowo-żuchwowych
  • porażenia nerwów twarzowego lub trójdzielnego
  • bóle szyi
  • bóle brzucha
  • bolesne miesiączki
  • zaparcia
  • stany po cesarskim cięciu
  • stany po operacjach w obrębie jamy brzusznej
  • problemy z trawieniem
  • zaburzenia snu
  • zaburzenia rozwoju motorycznego u dzieci
  • dysfunkcje neurologiczne
  • wzmożone lub osłabione napięcie mięśniowe
  • problemy z wypróżnianiem lub kolki
  • wady postawy
  • obrzęki limfatyczne
  • zrosty i blizny pooperacyjne
  • zaburzenia snu
  • opieka nad kobietą w trakcie ciąży oraz po porodzie
  • bóle na tle emocjonalnym lub stresowym
  • profilaktyka prozdrowotna

Do poczytania ...

Nowości z Bloga

Godziny przyjęć

Pon - Piątek 9:00-19:00
qxio-social-facebook-outline Śledź nas na Facebook

Specjalistyczne

Konsultacje

Masz pytania? Zadzwoń lub umów się na wizytę.

Wizytę możesz umówić dzwoniąc pod numer telefonu: 607 434 658

qxif-wpforms FORMULARZ KONTAKTOWY